138. Czerwiec

Witam :)

Dziś przybywam  do Was z małym opóźniem, z podsumowaniem miesiąca. Przez ostatnie dni jakoś nie miałam polotu na pisanie postów czy rekodzieło. Postanowiłam trochę odpocząc od światka blogowego i decu. 

W czerwcu pokazałam Wam tylko, aż 3 prace:  skrzyneczke dla Młodej Pary, różaną herbaciarke dla Pani Nauczycielki i skrzynke z efektem metalu :)


______
O kurczaki...! jak ja dawno do Was nie zagladałam :(  
Obiecuję że powolutku nadrobie zaległości ;)

Buziaki:*
Aga :)

17 komentarzy:

  1. Agnieszko, odpoczywaj, a na prace poczekamy:) pozdrawiam ciepluteńko:) ps te czerwcowe są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda śliczna! Ta z efektem metalu mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem Agnieszko trzeba odpocząć by nabrać nowych sił, więc intensywnie odpoczywaj :)
    Świetne prace, podoba mi się ta skrzyneczka z efektem metalu. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości:))Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te pudełeczka :) Ale czasem trzeba odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej urokliwe są chyba róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było "pudełkowo". Białe pudełko to mój numer 1.
    Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne. Ja mam fizia na punkcie pudełeczek, szkatułeczek :) Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widzisz zrobiłam sobie miesiąc urlopu od wszystkiego ;) Dzięki temu zdążyłam się stęsknić za blogiem, maszyną do szycia, a nawet za naszym wynajetym M ;) odpoczywaj i korzystaj z lata :) a tworzyć bedziemy w długie jesienne wieczory ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełka mnie zauroczyly są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zmuszaj się do powrotu. :) Będzie Ci milej, gdy wrócisz, kiedy zechcesz.
    Prace z czerwca są śliczne.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczka! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger