154. Butelka w zimowej szacie...

Witam Was  Kochani po dłuższej przerwie :)

Planowałam ten post troszkę wcześniej, ale dopadło mnie 
paskudne przeziębienie, 
na szczeście jest już lepiej.

Przez ostatni okres byłam też przemęczona,
 lecz powstało kilka prac, oczywiście na raty... no nie mogłam się 
powstrzymać :)  

No dobra koniec tego biadolenia, 
na "pierwszy ogień" butelka po soku 
w zimowej szacie ❄❄❄






I to by było dzisiaj na tyle :)
Do następnego, pa!

P.S.  Matulu!! Ile ja mam zaległości blogowych 😯😯 no nic trzeba będzie powolutku to nadrobić... Mam nadzieje że mi to wybaczycie ;)
Buziaki:* 

22 komentarze:

  1. Fantastyczna :) Sówki czaderskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu! Prześliczna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała butelka:) Cudowne sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka jest prześliczna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Cudownie ją ozdobiłaś :) Sówki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo, ze zwykłej butelki stworzyłaś cudo. Podziwiam :-) i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te sówki, cudowna butelka! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybaczamy i czekamy :) świetne te sówki. Dużo zdrowia :) pa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna butelka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelka niesamowicie zimowa, klimatyczna i uroczo ozdobiona sówkami. Agnieszko zdrowiej i zbieraj siły oraz nie przejmuj się zaległościami, one stopniowo się nadrobią:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ją ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyszła ta butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł na ozdobienie butelki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna butelka! sówki urocze, a Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger