158. Segregator

Witajcie :)
Dziś chce Wam pokazać segregator który wykonałam dla mojej wspaniałej 'klientki'.
Tym razem dała mi wolną ręke, także mogłam zaszaleć... :) 

Segregator sporawy więc miałam trochę kombinowania jak umieścić 
motywy z serwetki :)
Ostatecznie, postawiłam na pionowe, szaro - błękitne pasy :)


Fragmenty serwetki umieściłam na środku segregatora, 
z jednej i drugiej strony. Następnie, krawędzie pomaziałam ciemnym szarym, 
granice serwetki również.
Na koniec kropeczki, czyli  pstrykanko starą szczoteczką do zębów.
Lakierowanie i gotowe :) 




-------------------
Dziękuję Wam Kochane za wspaniałe komentarze i za to, że jesteście! 💓 
Cudownego tygodnia Wam życzę:*
Aga :)

31 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, i te motylki :-) Też mi chodzi po głowie taki segregator :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Uwielbiam takie delikatne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny segregator. Fajne kolory i motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny segregator w przepięknych kolorach :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny segregator. Pięknie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wymyśliłaś. Świetny kolor i wszystko ładnie do siebie pasuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny, świetnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię motyw motyli i do tego takie piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna praca, śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten segregator.
    Agniesiu, przyjmij przy okazji najserdeczniejsze życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się dobór kolorów ;) Chyba też się zaopatrzę w taki segregator ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny segregator, klientka z pewnością była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest! Musi świetnie prezentować się na biurku czy półce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały jest :) Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :) A tą serwetkę z motylkami kocham :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny segregator we wspaniałej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory. Bardzo podoba mi się ten pasek z motylkami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny segregator.Super
    kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super segregatorek powstał:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. O to moje moje :D cudo :D ale mnie tu dawno nie było :D polecam , segregator jest wspaniały :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie jak wybrnęlas z tematu! Mam jeszcze taki jeden segregator moze kiedys sie doczeka pięknego ubranka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger