171. Pudełko z Koliberkiem

Witajcie :)

Tak mnie wczoraj naszło na dekupażenie i przerobiłam 
jedno z kartonowych pudełek 
na moje drobiazgi :)


Powierzchnia pudełka była dość śliska więc w pierwszym etapie, całe pomaziałam 
pastą gruntującą Gesso Pentart'u. 
Grafika: tu wykorzystałam metodę transferu na lakier. 
Reszta to farby akrylowe czyli było dużo ciaprania, chlapania... Do tego czarne wzorki ze 
stempelka i lakier akrylowy - połysk :)  






Pracę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie "ZOO"


.............

Pozdrawiam, Aga :) 




13 komentarzy:

  1. Ago prześlicznie przerobiłaś pudełko!!! Kolorystyka jest rewelacyjna:). Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, od Twojej ptaszyny nie mogę oderwac oczu :)przeurocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! W życiu bym nie powiedziała, że to kartonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne pudełko! Cudownie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie malarskie to pudełeczko, a koliberek wręcz baśniowy.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko i malowniczy koliberek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no powtórzę raz jeszcze: cuuudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, zachwycające pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie, magiczna praca. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne w tych kolorach, a koliberek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger