175. Postarzana taca

Witam Was kochani po dłuższej przerwie :)

Znowu mnie troszke nie było, a to za sprawą mojego zdrowia...
Jednak kilka prac powstało oczywiście na raty... by się za bardzo nie przemęczać przy tym moim choróbsku :)

Na początek  postarzana taca jako prezent urodzinowy :) 






Wykonałam ją na prośbę znajomej, a obdarzona była zachwycona :) 
--------------
I trochę prywaty...

Przez ostatni okres byłam ciągle osłabiona, na nic nie miałam ochoty, i jak się 
okazało to wszystko było spowodowane jednym lekiem na serducho... 
Po konsultacji z lekarzem, odstawiłam lek i czuję się już dużo lepiej :) 
A i nawet wyniki się znacznie poprawiły... :)

Pozdrawiam Was serdecznie i buziaki przesyłam ;) 
Aga:)

13 komentarzy:

  1. Taca fantastyczna :) prawdziwe cacko :) Cudowne kolorki, postarzenia i cytat z dedykacją :) Aguś zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taca jest cudowna! Przepięknie ją ozdobiłaś. Lubię takie postarzenia :)
    Dobrze, że czujesz się już lepiej :) Zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna taca, Agnieszko!
    Dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna taca. :) Cieszę się, że już jest lepiej, życzę pełni zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękna taca! a Tobie dużo zdrowia i siły:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim Agnieszko życzę Ci zdrowia, zeby cieszyło Cię to wszystko co tak pięknie tworzysz, taca rewelacyjna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna taca, życzę aby dobre samopoczucie i zdrowie cię nie opuszczało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna taca :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger