196. Taca vintage i podstawki pod kubki

Witam po dość długiej przerwie :)

Na początek chce Wam pokazać postarzaną tace vintage, którą
wykonałam kilka dni temu  :)





Taca dostępna jest na Ruda Klara - Magia zdobienia (KLIK) ;)

I ostatnie prace wykonane przed końcem 2019 roku:

1. Podstawki pod kubki ze sklejki 




2. Z plasterków brzozy




Jak widzicie zaszalałam z pracami, nie ma co hihi... ;)

Po prostu musiałam zrobić sobie dłuższą przerwę, nabrać dystansu...
Zaczynam od nowa... Swoim tempem, bez pośpiechu... :)
___________

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

16 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace,m zwłaszcza te na brzozowych plastrach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace :) Mnie też szczególnie zauroczyły te na plastrach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca jest wspaniała, plastry również, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Tacą się zachwyciłam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! podoba mi się ten efekt postarzania na tacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 bardzo się cieszę że się podoba 💚 Pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
  6. fajnie to wyszło :D ja ostatnio robiłam sobie półki do sypialni w stylu vintage tzn. kupiłam docięte deski w sklepie, później szlifowanie, farba vintage (dająca efekt postarzenia), lakier i jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Super, musi fantastycznie wyglądać! Ja uwielbiam ten styl :)

      Usuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger