203. Powrót... / Taca w wiosenno letnim klimacie

 Witam Was po dość długiej przerwie ;)

Przez ostatni czas a dokładnie od sierpnia ( jejku jak ten czas szybko biegnie!), kilka prac powstało. Nie miałam zupełnie głowy do pisania postów... Mam nadzieję że mi wybaczycie dłuższą nieobecność i dziękuję z całego serducha, że mimo to jesteście tutaj ze mną...
Jestem też ciekawa jakie to cudeńka stworzyłyście przez ten czas...  Pora nadrobić zaległości ;)

Wracając do tematu posta... Na pierwszy ogień - taca w wiosenno letnim klimacie :)




 Na jasnym tle prezentuje się tak: 


Taca do przygarnięcia TUTAJ ;) 
--------------
Dziękuję za każde odwiedziny i miłe słówko które tu zostawiacie. Dużo zdrówka dla Was :*
Do następnego, pa! 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, taki romantyczny motyw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna taca!!! i te kolorki!!

    Ja mam 3 tace do zrobienia :)

    mnie w blogosferze prawie w ogóle nie ma i staram się wrócić ale ten nowy bloger mnie denerwuje... Za to na IG Cię zawsze śledzę :D no i sama tam jestem aktywniejsza niż tu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Zdecydowanie to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna taca!!! Śliczny motyw i kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stronka, polecam także urokmilosny24.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna strona, polecam bardzo ze swojej strony https://zsz.swiebodzin.pl/ witrynę z artykułami ogólnotematycznymi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger