97. Zagwostka...


Hej!

Od wczoraj zastanawiam się czemu znikła zakładka tzn. jest sam napis "Obserwatorzy", i nie wiem gdzie co jak, mam to zmienić 😯 i zaczyna mnie to irytować...
Może ktos się na tym choć troszke zna i pomoże ?

22 komentarze:

  1. Nie wiem, nie pomogę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też nie mam- nie wiem od kiedy, ale też nie mam.
      Może minie.

      Usuń
  2. Mnie też się kiedyś tak stało :) dodaj po prostu od nowa gadżet i powinno zadziałać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tak dwa razy i nic to nie dało

      Usuń
  3. Wczoraj była jakaś fiksacja na bloggerze z tą zakładką, u mnie też raz była, raz znikała, więc może poczekaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no nie mam innego wyjścia jak cierpliwie czekać hihi :)

      Usuń
  4. Też tak od wczoraj mam, to znaczy raz jest, a raz znika. Myślę, że to przejściowe zawirowania bloggera.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, u mnie cały czas nie ma od wczoraj

      Usuń
  5. blogger od czasu do czasu "sprząta" i robi nam różne psikusy, poczekaj, może wszystko samo wróci do normy, a jak nie to trzeba będzie ustawić ręcznie
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj, znam ten problem, znikający obserwatrzony, znikające posty w podglądzie.Miałam tak dwa razy. Napisałam do bllogera, do pomocy. Po kolejnym logowaniu pomogło, wrociło wszystko na swoje miejsce. Trzymam kciuki za Ciebie, napisz do nich, opisz problem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chyba będę musiała tak zrobić. Pozdrowionka ;)

      Usuń
    2. Koniecznie, a na ucho, polecam Ci amol lub aromatol. smaruj, wygrzewaj, rób inhalacje..Wszystkiego dobrego i zdrowiej!!

      Usuń
    3. Dzięki :) będe musiała tak zrobić, bo męczy mnie już to... :/

      Usuń
  7. Niestety nie pomogę, ale mam nadzieje, że wróciło juz do normy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, i chyba będe musiała do nich napisać

      Usuń
  8. u kogos juz czytalam o tym problemie ale nie znam rozwiazania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie pomogę bo nie wiele wiem o blogerze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko a spróbuj dodać jeszcze raz widget np po prawej stronie bloga. Moze to coś pomoże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tego :/ muszę wkońcu napisać do bloggera

      Usuń
  11. już chyba problem rozwiązany, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger