99. Antyrama z rysunkami i kolorowanki antystresowe

Hej!
Jakiś czas temu obiecałam, że pokaże Wam kilka moich rysunków. Niestety teczke gdzieś posiałam, może kiedyś przypadkiem się znajdzie :) 

Za to znalazłam coś innego:
  • książeczka z kolorowankami antystresowymi - kilka obrazków pokolorowałam, gdy zajełam się dekupażem, książeczka poszła w kąt...
  • antyrama z wybranymi rysunkami 




I to by było dzisiaj na tyle... :)
Mykam jeść obiadek, chwila odpoczynku i może jeszcze dzisiaj wezmę się za dekupażenie.

Miłego popołudnia Kochani ;)

63 komentarze:

  1. Świetna robota. Książki są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba wrócę do kolorowania

      Usuń
  2. Śliczne prace - kolorowanki takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomalowane, jak starannie i dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie pokolorowane :) Miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa rozwaliła mnie na łopatki! Jest piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pokolorowane obrazki. Super Mangi. Miłego wieczorku 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężkie te obrazki do pokolorowania,super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, jak już się zacznie to wciągnie na całego ;)

      Usuń
  10. Przepiękne, kolorowe obrazki :) Może kiedyś sama się skuszę na takie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie pokolorowałaś te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam cierpliwości do tych malowanek😁, dziwna jestem chyba 😁 bo one mnie stresują właśnie 😁
    Buziaki.
    PS wyslalam Ci @.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorowanki Kochana :* Ja kiedyś kupiłam, ale nawet nie zaczełam :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pokolorowane. Ja właśnie na święta dostałam i sobie dłubię, ale żeby to jakoś wyglądało, to trzeba poświęcić temu trochę czasu :) ale warto! Czekam na więcej takich prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) własnie powoli się przymierzam do kolorowania.. :)
      Buziaki

      Usuń
  15. Nie mam tatuaży ale patrząc na pierwsze zdjęcie pomyślałam, że taki rysunek nawet jako tatuaż mógłby ciekawie u kogoś wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorowanki, sowa super wyszła. Mnie by się przydały takie kolorowanki na stres...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzę donieść, że dziś kupiłam sobie kolorowanki na sres, zobaczyłam je w Biedronce:) Dziekuję za podpowiedź, to na pewno mnie wyciszy!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Super! Też powoli przymierzam się do kolorowania :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Piękne kolory.Kolorowanki są świetne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory.Kolorowanki są świetne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. No naprawde kolorowanki przyciągają uwagę. Moją uwagę ostatnio również przyciągnęła strona o sztabkach palladu. Nie wiedziałem, że to może być aż tyle warte. Ale co do kolorowanek to są naprawde bardzo fajne, no i ogólnie cały Twój blog jest naprawde intersujący. Każdy Twój wpis jest ciekawy i daje do myślenia Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna są te rysunki, szczególnie sowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super! ja jakoś nie mogę się zdecydować na te kolorowanki... miła też zmiana na blogu. lepiej się czyta bez tego drewnianego tła ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Oj tak, tak jest zdecydowanie lepiej..

      Usuń
  23. fajne są te kolorowanki, ale ja tam wolę decu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorować też trzeba umieć, Twoje prace są jak żywe, szczególnie ta sowa - cudna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super. A wiesz - mnie te kolorowanki wcale nie odstresowują, tylko jeszcze bardziej nakręcają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie pokolorowałaś, wydaje się że to prościzna, ale nie jest to takie łatwe. Więc ja się za to nie biorę, nie mam cierpliwości. pięknie dobrałaś kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) to prawda, wcale takie łatwe nie jest, troszke trzeba się namęczyć...

      Usuń
  27. U mnie kolorowanki antystresowe się nie sprawdziły :)
    Kiedy mam czas naprawdę wolny, wolę porobić coś innego, a w pośpiechu i stresie siadanie do nich tylko mnie denerwowało :P
    Jednak bardzo podoba mi się jak je pokolorowałaś. Przepiękne przejścia kolorów. Nawet w gotowym wzorze da się dodać coś innego i kreatywnego :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorowanki dla dorosłych bardzo polubiłam. Są piękne ale tak często zapominam po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger