127. Metamorfoza tekturowego pudełka

Witajcie majowo :)

Dziś, po małym remoncie mieszkanka czyli malowaniu ścian i naładowaniu akumulatorów wziełam się za ozdobienie składanego, tekturowego pudełka.

Do ozdobienia użyłam gazetke, farbe białą akrylową, serwetke i sznurek jutowy :)










Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie Art-piaskownicy EKO Art - gazeta


P.S 
Dziękuję Kochane za wszystkie odwiedzinki i komentarze. Oj!! jak ja dawno do Was nie zaglądałam, mam nadzieję że mi to wybaczycie :)  W krótce do Was zajrzę, obiecuję. Tym czasem uciekam i życzę miłego wieczorku :*

Agnieszka :)

16 komentarzy:

  1. To po takim remoncie wypoczywaj teraz, fajniutkie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma jak domowy recykling i jaki udany:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś ;) super wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ozdobiłaś pudełko!
    Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ci wyszło to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metamorfoza. Pudełko wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po remoncie trzeba wstawić chociaż małe pudełeczko:) Twoje jest piękne!!! J

    OdpowiedzUsuń
  9. Renowacja pudełka na szóstkę !!! Bardzo mi się podoba. Miłego majowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełeczko :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger