160. Szkatułki i świecznik

Witajcie Kochani :)

Rzadko tu bywam i będzie tak jeszcze przez jakiś czas.
Niestety, ale już z tym moim zdrowiem tak jest - miałam 
kiepski czas. 
Mimo przemęczenia powstało kilka prac.

Na początek skromne szkatułki w wersji damskiej i męskiej, na życzenie.
No nie potrafiłam odmówić... :)






I świecznik  :)
Do ozdobienia wykorzystałam papier ryżowy (grafika), zaś tło domalowałam
kredkami akwarelowymi, podkładem były farby akrylowe. 
Lakierowanie i gotowe :) 




_________

Wspaniałego dnia Wam życzę :* 
Chorowitka Aga ;)

14 komentarzy:

  1. Same piękne i wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, zwłaszcza ta męska skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szkatułeczki. W wersji damskiej bardzo podoba mi się motyw z serwetki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szkatułki i wspaniały świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne szkatułki ze wspaniałymi motywami! A świecznik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułki są rewelacyjne, Agnieszko!
    Dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś kilka fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze, kiedy patrzę na Twoje wytwory myślę sobie, jak piękną rzecz można wyczarować z kawałka drewna i kolorowych serwetek... trzeba tylko... AŻ włożyć w to sporo pracy i jeszcze więcej serca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te szkatułki Kochana :) Dużo zdrówka Ci życzę Słonko :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace! podziwiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motywy wybrałaś, wszystko bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam latarenki. Przepiękna i baśniowa. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger