164. Zakładki, pisanki & mydełka

Witajcie :)

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kolejne prace 
jakie udało mi się zrobić w tym miesiącu :) 
Trochę się tego nazbierało, szok!

Na początek zakładki do książek, które wykonałam dla dwóch 
sympatycznych dziewczynek

Tutaj wykorzystałam motyw kwiatowy z serwetki oraz przeniosłam
 imię za pomocą preparatu "transfer express" pentart'a.

Druga zakładka z księżniczką Dżasminą


Przy tej zakładce pierwszy raz wykonałam transfer na lakier... :)

🌸🌸🌸🌸

 Pora na pisanki. 
Niezbyt udane, no może poza tą z ptaszorkiem ? 🤔🤔




A ze styropianem to ja się raczej nie polubię hi hi :)

I jajo ze sklejki :)


Na koniec wiosenno-wielkanocne mydełka


Jak widzicie sporo tego, a to jeszcze nie koniec... 

Do następnego, paa!! ;)

16 komentarzy:

  1. Mnie się wszystko podoba. Naprawdę jesteś bardzo utalentowana. Cudowne, radosne prace. Brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) bardzo mi miło. Pozdrawiam, buziaki :*

      Usuń
  2. Piękne prace, co jedna to piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka!! Najbardziej podobają mi się zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, Agnieszko!
    Jajo ze sklejki skradło moje serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda same pokazujesz, ale niewątpliwie najbardziej podobają mi się mydełka. Są świetne, aż żal byłoby mi używać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonko cudowne są :) Zakładki są cudne :) A ten styropianowy na prawdę mi się podoba :) No co ja poradzę jak ja lubię takie inne :) Słonko częściej tu zaglądaj bo brak mi Ciebie :) Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałę prace , a mydełka sa fanatastyczne !!! Czy lakierujesz je? mozna takim mydełkiem myć ręce, czy to raczej jako ozdoba :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mydełka lakieruję, nakładam kilka warstw... Można myć ręce, pieni się tylko ta strona która nie jest polakierowana :)
      Osobiście szkoda byłoby mi używać :)

      Usuń
  8. Wspaniałe prace.Mydełka mnie zauroczyły. Świetny z nich może być prezent wielkanocny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie, to wszystkie prace są udane! Cudne zakładki, przepiękne pisanki i fantastyczne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko odwaliłaś kawał dobrej roboty!!! A tak serio piękne wykonałaś prace i sporo ich jest:). Mydełka są bardzo dekoracyjne:). Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są absolutnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magia zdobienia , Blogger